Review : Kumpulan E Dan Kumpulan F

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 11:34 Komen : 4 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

Okey kali nie Nurul review dua kumpulan dalam satu entri.Tujuan Nurul buat seperti ini untuk mempercepatkan lagi review blog korunk semua.Nurul ingat lepas nie nak buat Segmen Tambah Follower ada yang sudi join tak?Kalau ada bersiap sedia untuk join segmen yang akan datang.

KUMPULAN E
Blog ini milik Annyss Aleeya.Gadis ini memilih pink sebagai warna tema blog dia.Susunan widget blog gadis ini kemas dan teratur.Nurul nak tegur kat sini kalau boleh jangan guna pink terang semuanya sebab sakit mata kalau lihat lama-lama.Loading blog ini tidak mempunyai masalah.Jom ke blog milik Annyss untuk lihat keajibannya sendiri.

Blog milik Panda Boy ini bertemakan warna hitam.Blog yang kelihatan comel seperti panda ini mempunyai daya tarikkan yang tersendiri.Susunan widget dalam blog dia amat kemas cuma kalau boleh benda yang tidak penting tolong buang sebab ia boleh beratkan blog.Loading blog ini pun okey-wokey.Jom kita tengok blog panda nie.

Blog milik Nurathyrah ini bertemakan warna pink.Blog ini cumel tiada cacat celanya.Widget yang disusun dalam blog ini jugak kemas dan teratur.Loading blog ini tidak mempunyai sebarang masalah.Jom kita kawan dengan blogger nie.

 Blog yang diberi nama SJelFoundland ini bertemakan warna biru.Susunan widget dia cantik cuma kalau boleh buat satu side sudah nampak lagi kemas.Loading blog ini tidaklah terlalu lambat.Jadi korunk tunggu apa lagi p la jalan-jalan kat blog dia.

KUMPULAN F
Blog yang diberi nama Istikharah Cinta ini hak milik Wanie Syazwanie.Blog ini memilih warna kuning sebagai warna pilihan.Susunan widget dia okey memang tak ada masalah.Loading blog ini jugak memang tidak ada masalah.Jom kita kenal dengan lebih dekat blogger ini.

Blog ini milik Kasahamida Chingu ini bertemakan warna biru.Gadis ini amat meminati Girls Generation.Susunan widget blog gadis ini amat kemas dan menarik.Loading blog ini jugak tidak mempunyai sebarang masalah.Jom kita melawat blog ini sama-sama.

Blog milik PriyadarShini ini memang cantik.Warna pilihan dia ialah warna purple.Susunan widget dia kemas dan simple tak serabut kepala bila melihatnya.Gadis muda ini fasih berbahasa melayu jadi tidak ada masalah jika kita datang blog gadis ini.Loading blog ini jugak baik tidak lambat.Jom kita sokong gadis ini dalam dunia blogging.

Blog milik Lily ini memilih warna oren sebagai warna tema milik dia.Blog ini comel dan simple.Susunan widget yang teratur memikat hati sesiapa sahaja.Loading blog ini juga tidak mempunyai masalah.Keep blogging. = sebelum ini entry nie Nurul bukak tak ada tapi setalah membuka yang kedua kalinya ada jadi Nurul review blog ini. 
Kesimpulannya,dua kumpulan ini tidak ada apa-apa masalah tapi ada yang kena tendang keluar atas sebab-sebab tertentu.Kumpulan G dan Kumpulan H akan direview malam ini atau petang ini.Jadi ahli kumpulan siap sedia jika ada masalah blog anda akan ditendang daripada segmen ini.
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

4 comments: