Ketagih ChurpChurp ??

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 21:52 Komen : 2 Tag :



Selamat malam semua.

Malam nie Nurul nak kongsi dengan korunk benda apa itu ChurpChurp.ChurpChurp nie salah satu laman sosial yang kita boleh kumpul duit.Mudahnya pendapatan sampingan selain bekerja.

Sebenarnya Nurul masih muda dalam dunia ChurpChurp nie tetapi sudah dapat rasa betapa gembiranya bila orang klik iklan kita.Bayangkan dengan sekali orang klik,kita dapat 20 sen.Kalau 10 orang klik,wah dah boleh jadi kaya kalau setiap hari macam tu.Dunia ChurpChurp agak payah sedikit untuk dapat duit berbanding dengan blog.

Alhamdulillah,so far duit yang Nurul kumpul baru RM 6.91.Walaupun tidak banyak tetapi berbaloi sebab semuanya atas hasil usaha kita sendiri.

Kepada yang tak klik lagi link ChurpChurp Nurul kat blog nie,tolong la klik dan jangan lupa berikan link ChurpChurp atau iklan anda supaya dapat Nurul klik.Cukup la untuk malam nie,sampai kita berjumpa lagi daaa ...........


A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

2 comments:

  1. jomlah join 8share jgk..sme mcm churp2..

    http://bit.ly/ZkDkux

    dah sign up dpt rm5 trus..

    ReplyDelete
  2. Yeah, walaupun cuma ada 13 ringgit, kira bersyukur ya amat. okelah tu kan. huhuhu.

    ReplyDelete