NURRASYA BEAUTY PRODUK

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 02:58 Komen : 0 Tag :

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua.Pagi yang indah nieyh Nurul nak share dengan korunk produk buatan muslim yang dikatakan sebagai MESRA WUDHUK.

Selalunya ramai muslimah tercari-cari produk yang mudah dan senang untuk dibawa solat terutamanya dibahagian alat mekap.Biasa la zaman sekarang kan banyak pakai chemical so sekarang nieyh jangan risau kerana kita sudah ada produk yang mesra wudhuk.Insyaallah lepas nieyh kita bley wudhuk tanpa was-was lagi.

Cakap punya panjang produk apa yang Nurul nak katakan sebenarnya.Produk nieyh pengasas dia tak lain dan tak bukan  muslimah Nur Aini Bt Zolkepli.Produk yang telah diberi nama sebagai Nurrasya Beauty Product dengan tagline "Berwudhuk kini tanpa was-was"

Disebabkan sekarang dah dekat nak raya kan so diorg tengah adakan promosi secara besar besaran.Jadi tunggu apa lagi.Mai la kita ajak satu family p borong produk Nurrasya Beauty.Lepas nieyh kita boleh berwudhuk tanpa was-was lagi.

Berminat boleh contact saya sendiri sebagai dropship di whatsapp 01114407819


A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment