нαяι ρєятαмα gυηα вℓσggєя

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 16:16 Komen : 0 Tag :
First day guna blogger agak blurr jugak la x tahu nak tulis ape so apa yg hujung jari nie tekan lantak la x kisah pun.Apa pun blogger nie x sama macam facebook klau facebook tu boleh chatting gila-gila klau blogger nie huh hanya boleh taip melalui hujung jari jerk.Sebenarnya aku pun x tahu ape aku nak taip boleh gila jugak la aku fikir pasal blogger nie whatever la!!!!!!!!!!!Tak pa la aku nak jugak kongsi picture yang aku ada kasi cantik blogger aku nie kejap aku nak tinjau picture apa ada shhhh.........Ha dah nampak belum aku suka gila budak mia sara nasuha nie dia cute klau korg suka tu kira ok la.....
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment