ѕєנαяαн нιтαм вєяυℓαηg кємвαℓι

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 11:11 Komen : 0 Tag :

Sejarah hitam berulang kembali kenapa dia kembali membawa rasa yang ingin aku buang sejauh-jauh yang mungkin,Saat aku bleh menerima dia bukan milikku kenapa dia datang kembali mencari diriku yang kerdil ini bukankah aku orang yang telah membuat dia susah selama bertahun-tahun lamanya tapi kenapa dia datang mencari kembali diriku ini cukup la dengan apa yang berlaku sebelum ini.Tidak cukup lagikah dia membuat aku menderita beberapa tahun selama ini apa salah aku kepadanya sehingga dia sanggup membuat aku begitu sekali.Kini dia datang memohon maaf serta berharap aku dapat menerima dia kembali seperti dahulu kala.Tinggalkan aku sendiri janganlah kau muncul sekali lagi semata-mata ingin lukakan hatiku ini lagi. :'(

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment