Lama Tidak Update !!!

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 20:22 Komen : 0 Tag :
Assalamualaikum.....

Apa khabar semua ?? How are you ?? Hope you all fine okey.Jadi macam mana dengan raya korunk semua okey tak atau pun ada yang tidak beres lagi ?? Bagi orang yang kutip duit raya tu berapa yang korunk dapat hari raya hari tu banyak tak ?? kalau banyak kasi la sini sikit hehehehe....

Lama kan Nurul tidak update blog nie ada la dalam seminggu gitu tidak diupdatenya dah berhabuk habis dah blog nie ha.Nurul pun tak tahu nak ceritakan apa sebenarnya hendak menceritakan pasal raya Nurul tidak banyak yang menarik dan nak paparkan gambar raya tidak sempat nak tangkap la pulak dah jadi macam mana nak buat.

Tidak apa la sampai la kat sini dulu Insya-Allah nanti Nurul update pasal entry yang lebih menarik untuk sajian korunk semua.

nota hijau : Jangan lupa join segmen anjuran Nurul bye !!

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment