Follower Mencecah 1000 Tanpa Disedari !?

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 16:57 Komen : 0 Tag :
Cinta Allah tidak terkira,cinta Rasul membawa Islam kepada semua,cintaku pula berjuang untuk Pencipta...

Assalamualaikum wbt ...

Alhamdulillah,akhirnya dapat juga Nurul update status dalam blog nie setelah sekian lama meninggalkannya.Apa khabar semua?Harap semua sihat di samping keluarga tersayang.

Di sini Nurul ingin ucapkan ribuan terima kasih kerana masih setia membaca apa yang tertulis di blog Nurul ini.Setelah menyelesaikan segala masalah yang dihadapi di sekolah baru dapat update blog.Sudah hampir 3 bulan Nurul menghilangkan diri.Membawa diri tanpa khabar berita dari sesiapa.Setelah belajar selama 3 bulan akhirnya Nurul akan menduduki Ujian Pencapaian 1,doakan semoga Nurul dapat result yang baik.

Setelah meninggalkan blog ini berbulan lamanya,akhirnya follower Nurul sudah mencapai 1000 orang.Terima kasih kepada semua pembaca yang datang ke blog Nurul ini.Nurul amat hargainya.Di kesempatan ini Nurul ingin memohon maaf kepada semua kerana tidak sempat balas komen atau chat korunk di sini.Disebabkan masa yang tidak mengizinkan,cukuplah sampai di sini sahaja dulu.

Sehingga kita berjumpa lagi di lain dan waktu yang masih tidak pasti.Nurul doakan kebaikan korunk semua.Semoga kirta berjumpa lagi daaa .....
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment