Terluka Atau Dilukai

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 15:58 Komen : 2 Tag :
Assalamualaikum wbt ...
Tolong klik satu.Terima kasih ^_^




Rasanya dah lama Nurul mendiamkan diri.Lansung tak ada khabar berita.Sebenarnya Nurul sentiasa update perkembangan semasa dekat page FB Nurul jadi sapa yang dah like pasti dia tahu perkembangan tersebut.Sedar tak sedar dah masuk setengah bulan dah kita berpuasa.Sekejap je lagi bulan rahmat nie akan berakhir.Entah kenapa hati Nurul nie rasa sayu sangat nak tinggalkan bulan rahmat nie.

Berbalik kepada tajuk kita Terluka Atau Dilukai so yang mana satu pilihan korunk ?? Nurul sendiri tak pasti adakah Nurul ini dilukai atau terluka dengan sikap ego dia.Tadi kat sekolah Nurul ada selisih faham sedikit dengan kawan Nurul,jadi berlakulah pergaduhan kecil.Nurul terkilan dengan sikap dia yang tak nak mengalah seolah-olah apa yang dia buat semuanya betul.Nurul sedar Nurul nie tak sempurna tapi tahap kesabaran Nurul ada batas seriously Nurul tak sangka dia tergamak buat macam nie.Dah banyak kali kami gaduh dan Nurul selalu mengalah demi keutuhan persahabatan kami.

Nurul tahu dia ada masalah Nurul cuba faham situasi dia tapi lain pulak tanggapan dia.Sangkaan dia yang Nurul nie tak tahu keadaan yang dia alami sekarang nie.Bukan mudah remaja sekarang nak menghadapi masalah besar.Hati Nurul terluka dengan kejadian yang terjadi antara Nurul dengan dia baru-baru nie.Baru je baik tetiba gaduh pulak.

Mungkin korunk rasa yang Nurul nak buat luahan hati kan ? Memang Nurul nak buat luahan hati pun dan mintak pendapat korunk macam mana nak selesaikan masalah nie.Nurul dah tak tahu nak buat apa Nurul betul-betul runsing dengan masalah nie.Tak tahu mana nak diutamakan.Sama ada utamakan hati Nurul yang sakit nie atau persahabatan kami.Please help me !! =(
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

2 comments:

  1. cuba berterus terang dengan beliau yang Nurul sakit hati dengannya. ha.berani x?? ehehe

    ReplyDelete
  2. Jom Join! 28 hadiah menarik! Top refferal akan mndapat Rantai Moustache dan HADIAH PILIHAN SENDIRI! Let's Join! :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/07/segmen-simple-giler-by-anis.html

    ReplyDelete