Berhenti Berlakon !!

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 09:01 Komen : 3 Tag :
Assalamualaikum ...
Hello you guys ...

Ha kau la ! Nurul cakap dengan kau la ! Eh ! Tu nak pergi mana pulak duduk situ dan baca entry nie baik-baik.

Baru-baru nie tergempar dengan satu berita yang Puteri Awani pergi KL.Sebenarnya korunk tak payah nak gedik-gedik pergi jumpa sangat la sebab perangai dia di dalam dan di luar tak sama lansung.Siapa yang satu sekolah or satu rumah or pernah kawan dengan dia diorang tahu la perangai dia macam mana.Nurul paling menyampah kalau orang suka berlakon nie.Ingatkan bila dia buat video tu dia dah betul-betl insaf tapi rupanya tak malah makin seronok pulak dengan populiriti yang meningkat dengan kutukan orang ramai tu.

For adik Puteri Awani just be yourself tidak perlulah nak berlakon or whatever.Jangan bikin orang bertambah benci dengan diri kita okey dik.

So kalau lepas nie ada orang yang boleh jumpa Puteri Awani tu Nurul ucapkan beribu tahniah.Bukan apa dapat lunaskan hajat korunk yang satu tu.Tapi kalau nak jumpa face to face jangan terkejut pulak ya.

Wassalam ....
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

3 comments:

  1. apa2 pun doakan yang terbaik buat adik awani nie..:) jiwa remaja..!!

    ReplyDelete
  2. untuk apa berbangga dengan populiriti yang datangnya dari kutukkan orang ramai . Jika hendak di bangga sangat , bangga lah dengan populiriti yang datangnya dengan cara yang baik bukan datangnya dari kutukkan orang ramai .

    ReplyDelete