Alhamdulillah Tamat Sudah

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 18:44 Komen : 3 Tag :
Assalamualaikum ....


Alhamdulillah tamat sudah Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) yang telah berlansung selama 4 hari.Sepanjang peperiksaan ini berlansung Nurul lansung tidak update blog dan hanya update bila Nurul teringin nak join segmen atau giveway sahaja.Dalam 8 subjek yang Nurul ambil subjek yang paling susah ialah Mathematik dan subjek paling senang ialah Sains (subjek kegemaran tu).

Hari nie budak sekolah Nurul semua dah merdeka kecuali budak kelas Agama ini disebabkan mereka ada lagi 1 kertas iaitu Bahasa Arab.Ada sesetengah sekolah yang diwajibkan mengambil Bahasa Arab contohnya Sekolah Agama Irshad dan Sekolah Agama yang lain.Tidak dilupakan kepada pelajar yang ambil subjek Tamil,Cina dan Kadazandusun mereka akan tamat pada hari yang ditentukan.

Kepada rakan-rakan Nurul yang ambil Bahasa Arab selamat maju jaya.Buat yang terbaik okey jangan lupa ulang kaji apa yang patut kalau nak baca memang tak sempat dah tapi kalau nak baca nota-nota tu boleh la.

nota purple : Bittaufiq Wannajah (Moga diberi taufiq oleh Allah dan berjaya)

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

3 comments:

  1. dah habis exam ye..
    moga dapat straight A's..
    usaha doa tawakal.. ^_^

    ReplyDelete
  2. dah habis exam ye..
    moga dapat straight A's..
    usaha doa tawakal.. ^_^

    ReplyDelete