Review Blog : Norasyimah Saifullah

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 12:20 Komen : 1 Tag :
Assalamualaikum ....


Alhamdulillah akhirnya tamat sudah blog yang di review untuk pagi ini.Buat pengetahuan semua mungkin selepas ini Nurul akan buat lagi macam nie tapi hanya dekat Fanpage Nurul sahaja.Untung bagi mereka yang like ya.

Blog yang terakhir yang bakal di review oleh Nurul pada pagi ini ialah blog hak milik Norasyimah Saifullah.Untuk terjah blog milik beliau boleh klik sini http://nora-norasyimahsaifullahoifficialblog.blogspot.com/.

Blog beliau lain daripada yang lain dengan gabungan biru dan putih dapat menambahkan lagi seri blog beliau.Blog akak nie bukan tidak ada widget ada tapi tidak banyak macam widget orang lain.Blog dia hanya simple sahaja dan bagi orang yang sukakan blog yang simple boleh terjah blog dia.

Jika kira pasal loading memang tidak ada masalah laju aje dia loading.Jika dilihat pula pada entry memang tidak memuaskan hati Nurul kerana 5 entry 1 page nampak macam tidak kemas harap tidak terasa hati ya.

nota purple : Kasi gempak dia punya blog !!


A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

1 comments:

  1. ye ke nak kena perbaiki la ni tapi tak ada masa la sebab kerja
    nanti kalau saya ada masa saya akan edit blog saya tu hmm.
    Saya blogger berkerja so tak ada masa la nak edit blog kalau ada masa saya akan buat
    Fasal entry saya akan cuba perbaiki lagi..
    Saya tak marah saya rasa ini komen yang membina.. thanks kerana review blog saya

    ReplyDelete