Hati Aku Bukan Boneka

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 23:26 Komen : 0 Tag :

Hati aku bukan mainan yang boleh kau tukar ganti pakai macam kau tukar ganti pakai baju.Aku ada perasaan tolong jangan buat aku macam nie tolong jangan muncul lagi dalam hidup aku cukup la dulu sekali kau hadir sekali dalam hidup aku jangan pernah kau muncul lagi aku merayu pada kau.Jika dulu kau hadir sebagai penyelamat tapi sekarang kau hadir sebagai racun dalam hati aku nie.

Jika dulu aku ada penawar tapi sekarang penawar aku dah tak ada tolong la aku harap kau jangan masukkan lagi racun kau dalam hati aku nie.Aku harap kau faham bukan aku nak sakitkan hati kau tapi aku dah tak ada penawar lagi untuk aku ubati hati aku yang sedia luka.Lagi satu aku bukan nak hampakan kau tapi aku sakit kalau la kau faham kan sebab tu aku kata lebih baik cakap dengan binatang daripada cakap dengan manusia macam kau nie sebabnya ini la kau tak pernah nak faham.

Pergi la kau daripada hidup aku jika dulu aku meratapi apabila kau telah pergi tapi sekarang jika kau sudah pergi aku amat berterima kasih kepada kau sebabnya aku dah tak sanggup nak ingat kenangan silam aku bersama kau cukup la kenangan itu aku simpan dalam buku lama jangan penah la kau cuba mencari kunci untuk membuka buku tersebut kerna aku tak mampu untuk tanggung lagi.

Dulu aku ada banyak penawar tapi sekarang aku cuma ada satu penawar iaitu ALLAH SWT jadi tolonglah aku dah tak ingin sakit kali kedua hanya sebab kisah silam.Jangan kau toreskan lagi hati aku nie sebabnya aku tak mampu hadapi sendirian biarlah hati aku yang sedia bernanah nie terus aku ubati dengan cara aku sendiri jangan kau tambah lagi nanah yang sedia ada dalam hati aku.Maafkan aku sebab aku tak boleh kembali lagi kat kau.Lepaskan aku jika kau sayangkan aku kerana ALLAH SWT.....

p/s : Tolong tutup buku itu selamanya demi kasih sayang kau pada aku

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment