Salam Awal Muharam

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 21:35 Komen : 3 Tag :
Asslamualaikum wbt ....

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya kita masih dapat bernafas sehingga ke hari ini.Untuk pengetahuan korunk semua blog ini akan diubah menjadi blog muslimah Nurul mintak maaf sekiranya Nurul ada tersalah kata atau tersalah bicara sepanjang Nurul berblogging.

Halalkan semua tunjuk ajar blogger-blogger semua kepada Nurul terima kasih kerana membuat Nurul rasa bermakna walaupun hanya di dalam blog.Kepada semua pembaca entry Nurul terima kasih kerana memberi sokongan yang padu kepada Nurul untuk terus berblogging dan Nurul amat hargainya.

Dan yang akhir sekali kepada semua follower Nurul yang baik Nurul harap korunk tak ada kecewa sepanjang Nurul berblogging ini.Semoga kita semua menjadi hamba yang taat kepada-Nya.

nota : Marilah bersama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada semua umat Islam yang telah meninggalkan kita semoga mereka ditempatkan dikalangan orang-orang yang bertakwa.

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

3 comments: