Segmen Dah Tamat

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 11:32 Komen : 1 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

Seperti yang semua tahu  Segmen Saya Mahu Direview By Nurul sudah pun tamat pada tengah malam tadi.Masuk saja waktu 12.01 tengah malam maka segmen itu pun sudah berakhir.Kepada yang masih belum sempat join tu tak apa jangan risau sebab selepas nie ada lagi segmen yang akan menyusul.

Para peserta akan direview oleh Nurul bila-bila masa sahaja.Kepada para peserta yang Nurul letakkan bintang di sebelah link dia tolong pm page Nurul kerana blog anda mempunyai masalah.Masa yang diberikan kepada tuan punya blog hanya untuk hari ini sahaja jika pm esok Nurul tidak akan layan harap maklum.Link yang mempunyai masalah seperti Halaman ini tidak wujud dan sebagainya tidak akan direview.

Tugas para peserta kali ini ialah pastikan blog anda tidak mempunyai apa-apa masalah.Loading blog janganlah terlalu lambat dan pastikan blog anda ringan untuk memudahkan Nurul review blog anda dengan cepat.Sila beri kerjasama anda yang terbaik.Terima kasih.

 
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

1 comments: