Review : Kumpulan B

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 17:30 Komen : 4 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

Selamat malam semua.Okey seperti yang dijanjikan blog-blog ahli Kumpulan B akan direview malam ini.Jadi mangsa pertama ialah blog jejaka idaman wanita.Jom kita kutuk blog dia cukup-cukup.

Blog milik Fendy adalah blog yang pertama untuk Kumpulan B.Blog ini mensajikan entri yang amat menarik buat santapan semua.Blog Fendy ini amat kemas susah la nak jumpa blogger lelaki yang kemas serta pandai menyusun atur widget ini.Loading blog ini tidaklah terlalu lama.Jadi bagi yang belum tengok blog jejaka ini bolehlah ringankan tangan untuk klik link di atas.

Blog Nurmujahidah adalah blog yang mensajikan tips untuk berblogging.Blog gadis ini bertemakan warna merah pergh memang cun argh.Susunan widget blog ini kemas.Untuk datang ke blog ini korunk jangan takut tak akan terlena la korunk sebab blog ini loadingnya tidaklah terlalu lambat.Jom ikuti blog ini.

Blog milik Mimie ini bertemakan warna hijau.Gadis yang berumur 24 tahun ini sudah mempunyai bakal suami jado ternganga la mulut kaum adam.Susunan widget blog gadis ini kemas cuma Nurul nak pesan kalau widget itu tak penting mohon buang la ye sebab takut nanti berat blog.Loading blog ini sederhana tidak terlalu cepat tidak terlalu lambat.Jadi jom kita kasi sokongan pada blog ini untuk terus maju.

Blog Najihah Najmy ini bertemakan warna pink,hijau dan biru.Blog gadis ini amat comel sama comel macam tuan punya blog.Susunan widget dalam blog gadis ini kemas dan teratur.Untuk masuk ke dalam blog gadis ini memang tidak mempunyai sebarang masalah kerana loadingnya tidak terlalu lambat.Jom ikuti blog dia.

Kesimpulannya review blog Kumpulan B ini tidak mempunyai sebarang masalah.1 orang adam dan 3 lagi hawa.Blog mereka semua memang cantik dan memikat hati para pengunjung.Selamat blogwalking.Review Kumpulan C dan Kumpulan D akan dilakukan hari ini jika ada masa.
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

4 comments: