Review : Kumpulan C

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 23:21 Komen : 5 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

Seperti yang anda semua tahu sudah dua kumpulan Nurul review kini tinggal lagi entah berapa kumpulan untuk direview.Untuk Kumpulan C blog yang pertama bakal direview ialah blog lelaki.Prinsip dia senang saja "You follow me,I follow you back."Macam sama aje prinsip Nurul.

Blog milik Syah ini bertemakan putih,itu apa yang Nurul nampak la sebab loading tak habis jadi macam tu la.Jejaka ini mempunyai blog yang kemas serta teratur widgetnya.Blog ini jugak mensajikan entri yang amat bermanfaat untuk umat manusia yang lain.Loadingnya jugak tidak lama.Jadi nganga apa lagi jom la masuk blog dia.

Blog yang diberi nama Pelangi Cinta ini milik Cik Aya.Widget yang disusun memang kemas tidak serabut mata memandang.kalau loading tu memang tidak ada sebarang masalah.Jom kita berkenalan dengan blogger muda ini.

Blog ini hak asli Aimi Syahirah.Sebenarnya dah lama kenal dengan blogger seorang nie dia memang cantik kalau nak tackle boleh la cuba tu pun kalau single lagi la.Blog seorang model ini bertemakan warna pink sesuai untuk gadis lembut macam kak Aimi.Susunan widget dia tidak terlalu serabut dan entri yang disajikan amat bermanfaat.Loading blog ini jugak tidak menghampakan.Jom kenal dengan model nie mana tahu boleh jadi model muslimah macam kak Aimi jugak.

Blog ini hak cipta terpelihara Niena Sofea.Blog ini bertemakan warna pink.Susunan widget blog amat kemas cuma nak tegur satu aje kalau Niena join segmen atau giveway yang banyak tolong buat tempat letak banner dengan kemas.Loading blog ini tidak terlalu lama.Jadi bagi sesiapa yang belum tengok blog gadis nie pergi-pergi la ringankan tangan untuk tengok.

Kesimpulannya,review Kumpulan C nie memang terbaik sama macam kumpulan lain.Tiada sebarang masalah.
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

5 comments: