Review : Kumpulan D

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 23:21 Komen : 5 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

Penatnya kalau diikutkan masih ada lagi 8 kumpulan yang Nurul tidak review lagi tapi tak apa Nurul review ahli blogger Kumpulan D dulu ya.Ketua Kumpulan D nie jatuh pada seorang jejaka.Disebabkan dia ketua dialah yang akan direview dulu.

Blog ini dimilki oleh Adam Faiz.Seorang jejaka yang amat meminati warna purple ini pandai menguruskan blog dia dengan baik.Widget yang disusun dalam blog ini boleh tahan tapi kalau boleh page,twitter atau apa saja kalau boleh hanya diletak sekali sahaja.Baru blog nampak kemas dan teratur.Loding blog nie tidak lambat macam siput jangan risau.Jom kita tambah kenalan dengan datang ke blog jejaka ini.

Blog ini tidak dapat direview kerana tidak keluar dia punya isi hanya keluar dia punya background.

Blog kali ini Nurul tidak pasti blog jejaka atau jejaki.widget yang disusun dalam blog ini amat kemas dan teratur.Blog ini ada radionya yang tersendiri.Loading blog ini tidak mempunyai sebarang masalah.Jom kita terjah blog nie.

Blog gadis ini amat comel.Susunan widget dia amat kemas dan teratur.Nurul nak tegur kat sini ialah benda yang tak penting tu buang la supaya blog jadi ringan.Loading blog ini pun okey tak ada masalah.Jom kita kenal dengan blogger ini.

Kesimpulannya,semua blogger nie ada keistimewaan tersendiri.Keep up you guys.
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

5 comments:

  1. wahh *tepuk tangan trimas cik nurul :D . btw , the-bloggeria.teminfm.com ada 3 admin , ketiga-tiganya adalah jejaka :D terima kasih sekali lagi

    ReplyDelete
  2. @KILLERKIPS owh maaf x tahu yang blog tu milik jejaka ... sama-sama

    ReplyDelete