Review : Kumpulan G Dan Kumpulan H

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 12:58 Komen : 9 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

KUMPULAN G

Blog yang diberi nama Cahaya Hati ini memilih hijau sebagai tema blog dia.Susunan widget dia memang cantik dan tersusun.Blog milik Nazieqa ini memang comel dan loading blog ini pun okey dan tidak ada apa-apa masalah.Jom terjah. = sebelum ini entry nie Nurul bukak tak ada tapi setalah membuka yang kedua kalinya ada jadi Nurul review blog ini.

Blog gadis yang datang dari Sandakan ini memilih warna pink sebagai warna tema blog dia.Gadis ini menceritakan tentang kehidupan dia seharian di dalam blog,kiranya blog dia macam diary la.Susunan widget yang kemas serta simple memikat hati para pengunjung.Loading blog gadis nie tidaklah terlalu lama macam blog lain.Jom kita kenali blogger dari Sandakan nie.

Blog milik Nurizzah Saadah ini memang comel.Apa yang ingin ditegur ialah widget yang tidak berguna sila buang sebab ia akan membuat blog kita berat.Susunan widget okey begitu jugak dengan loading blog.Keep blogging. = sebelum ini entry nie Nurul bukak tak ada tapi setalah membuka yang kedua kalinya ada jadi Nurul review blog ini.
Blog yang diberi nama Paradise Kiss ini memilih hitam dan kelabu sebagai warna tema blog dia.Susunan widget yang simple dan kemas dapat memikat hati para pegunjung.Loading blog ini jugak tidak lama jangan risau takkan mengamuk la kalau korunk masuk blog nie.Jom ikuti blog dia.

KUMPULAN H

Blog milik Puteri hanisah ini memilih pink sebagai warna pilihan.Susunan widget yang cantik serta sempurna ini memikat hati orang yang berkunjung.Loading blog ini pun okey.Jom kita support blog nie. = sebelum ini entry nie Nurul bukak tak ada tapi setalah membuka yang kedua kalinya ada jadi Nurul review blog ini.

Blog ini milik Azifah Yazid.Warna pink ala merah ini menjadi pilihan Azifah untuk menghiasi blog milik dia.Susunan widget yang cantik dapat memikat hati sesiapa sahaja.Loading blog nie tidaklah terlalu lama jadi okey aje kalau korunk nak masuk.Give support.

Blog ini hak milik WNDiyana memilih hijau sebagai tema blog dia.Susunan widget blog ini memang kemas dan teratur.Blog comel ini memang memikat hati sesiapa yang datang ke sini.Loading blog ini okey tiada masalah apa-apa.Jom ikuti perkembangan blog ini. = sebelum ini entry nie Nurul bukak tak ada tapi setalah membuka yang kedua kalinya ada jadi Nurul review blog ini.

Blog yang diberi nama When My Heart Speaks ini memilih warna pink sebagai warna tema.Susunan widget yang kemas dan teratur ini membolehkan kita tidak serabut kepala.Loading blog ini pun okey tak ada masalah.Jom kenal lebih dekat blogger ini.

Kesimpulannya,ramai yang kena tendang atas sebab-sebab yang diletakkan dibawah link mereka.Tidak semestinya segmen sudah tamat anda boleh buang entry tu.Nurul akan review berdasarkan entry yang korunk buat untuk segmen nie kalau tidak ada anda dikira terkeluar.
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

9 comments: