Review : Kumpulan I Dan Kumpulan J

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 03:14 Komen : 1 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

KUMPULAN I

Page not found.

Blog yang diberi nama Ini Kisah Aku memilih warna coklat keemasan sebagai warna tema blog milik dia.Wanita yang sudah berkahwin ini dan mempunyai dua orang anak lelaki ini pandai menyusun atur widget milik dia.Apa yang Nurul nak tegur just pekemaskan lagi blog anda itu sahaja.Loading blog ini okey.Jom support ibu ini.

Blog milik Ain Zuhairi memilih warna purple muda sebagai warna tema.Susunan widget dia okey tidak ada sebarang masalah.Loading blog ini jugak okey.Jadi jom bagi support untuk dia terus berkarya.

KUMPULAN J
Blog nie just nampak background saja tidak nampak isi.

Jejaka ini memilih warna coklat keemasan untuk warna tema blog dia.Entri yang disajikan bermanfaat.Susunan widget blog ini tidak ada masalah.Loading blog ini okey wokey.Give support.

Gadis yang diberi nama Anna ini memilih warna purple sebagai warna tema.Susunan widget blog gadis nie okey.Loading blog milik dia jugak okey.Keep blogging.

Jejaka yang diberi nama Adie Zaff ini memilih warna kelabu sebagai warna pilihan.Susunan widget blog ini okey cuma apa yang ditegurkan ialah widget yang tidak bermanfaat sila buang sebab ia bagi blog kita berat.Loading blog nie okey.Give support.

Kesimpulannya,Nurul nak mintak maaf kalau review kalai nie tidak okey sebenarnya Nurul buat jugak review nie dalam keadaan sakit.Masih ada dua group yang belum direview.Sesiapa yang tidak puas hati komen nanti-nanti ajelah sekarang nie Nurul tak layan.
A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

1 comments: