Review : Kumpulan K Dan Kumpulan L

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 16:36 Komen : 2 Tag :
Assalamualaikum wbt ....

KUMPULAN K

Blog yang diberi nama semanis coklat ini memilih warna koko sebagai warna tema.Susunan widget dia okey cuma apa yang Nurul nak tegur ialah kolum tu kalau boleh buat sebelah sudah ye baru nampak lebih kemas.Loading blog ini okey jadi tunggu apa lagi jom terjah.

Blog milik Shima Mazlan ini memilih warna hitam sebagai warna tema.Susunan blog ini okey begitu jugak dengan loading blog ini.Apa yang Nurul nak tegur ialah kalau boleh perkemaskan lagi itu sahaja.Jom ikuti blog ini.

Blog milik Nor ini memilih warna pitch sebagai warna tema.Susunan widget okey dan begitu simple.Apa yang Nurul nak tegur tolong buang benda-benda yang boleh memberatkan blog.Loading blog ini jugak okey.Jom ikuti blog gadis ini.


KUMPULAN I
Gadis ini memilih warna pink seagai warna blog milik dia.Susunan widget okey cuma apa yang hendak ditegur di sini ialah tolong perkemaskan lagi blog.Loading blog ini jugak okey.Give support.

Blog milik Syazana ini memilih warna biru sebagai warna tema blog milik dia.Susunan widget okey cuma apa yang hendak ditegur di sini kota follower tu jangan letak bawah nanti orang tidak perasan.Loading blog ini okey.Keep blogging.

  • Blog yang diberi nama nota hati ini mempunyai daya tarikkan yang tersendiri.Susunan widget dia okey begitu jugak dengan loading blog dia.Blog dia yang kemas dan simple memikat hati Nurul apa pun keep blogging.
Dah selesai review semua blog.Setiap ahli kumpulan sudah direview oleh Nurul jadi selamat blogwalking.Selepas nie Nurul akan lancarkan segmen upkan follower jadi sesiapa nak join memang dialu-alukan.

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

2 comments: