Salah Satu Contoh Manusia Tiada Didikkan Agama

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 23:37 Komen : 8 Tag :
Assalamualaikum wbt ...

Selamat malam semua.Okey tengok saja dari tajuk macam HOT aje kan.Memang HOT pun dan orang yang buat perkara nie adalah seorang yang pengecut kerana tidak mendedahkan identiti dirinya sendiri.






Nampak kotak cbox kat atas nie?Baca elok-elok kalau tak jelas klik picture tu untuk bagi jelas.Pernah kena macam nie?Sebenarnya Nurul first time kena agak geram jugak la dengan orang yang buat perkara macam nie.Walaupun bagi orang lain dia berani tapi bagi Nurul dia seorang yang penakut.Nak tahu sebab apa Nurul kata macam tu?Iye la kalau berani lain kali beritahu identiti sendiri.

Nasihat Nurul pada orang yang buat macam nie.Tolonglah malu sikit walaupun Nurul tak tahu sapa pelakunya tapi Allah itu Maha Melihat jangan lupa tu.Kalau dah si pelaku ini terlalu gatai apa kata dia kahwin itu lagi baik daripada asyik tambah dosa macam nie.Ingat mata kita hidup dekat dunia nie entah sampai bila kita pun tidak tahu.Insaflah,bertaubatlah selagi ada masa dan nyawa.

Kepada yang lain jangan buat perangai macam nie.Huduh orang baca buat sakit mata saja.Okey itu saja la buat entry kali nie.Selamat malam semua,tidur tu mimpi-mimpi yang indah ya.

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

8 comments:

  1. hish x de keje ke org yg tulis macam tu. mudah-mudahan Allah bagi hidayah pada dia untuk berubah

    ReplyDelete
  2. @Nur Syafiqah Harap macam tu la fiqah Nurul pun tak faham dengan manusia macam nie

    ReplyDelete
  3. tak patut tulis camtu . kejadian tu dapat dijadikan iktibar untuk semua blogger dan saya. Insha-Allah

    ReplyDelete
  4. memang penakut ! apa entah faedah buat macam nieh . moga dia sedar akan kesalahan dia. and harap dapat berubah , ish ishhh manusia manusia .

    ReplyDelete
  5. org ni giler seks kot..ntah pape..sbr bnyk² ye nurul..:)

    ReplyDelete