Terima Kasih

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 11:12 Komen : 2 Tag :
Cinta Allah tidak terkira, cinta Rasul membawa Islam kepada semua, cintaku pula berjuang untuk Pencipta.....

Assalamualaikum wbt ....

Selamat pagi semua.Alhamdulillah kita masih boleh berbicara di entry seterusnya.Okey apa pasal dengan Nurul nie,mula-mula sedih lepas tu berterima kasih?Ya,sememangnya Allah itu Maha Adil dan Maha Mengetahui segala sesuatu yang bakal terjadi.

Syukur sangat-sangat disaat Nurul sedih dia telah beri ubat untuk merawat kesedihan.Banyak jugak giveaway,segmen dan contest yang Nurul join dan akhirnya hari ini Nurul jadi seorang pemenang.Walaupun hadiahnya berupa doodle single tapi bagi Nurul itu pun sudah mencukupi untuk menghargai penyertaan Nurul dalam contest Bieha nie.Kepada yang menang dan menjadi top reffrel tu tahniah.Nurul menang nie sebab guna random org.Boleh lihat picture yang Nurul printscreen khas buat korunk semua.


Nie printscreen kat entry Bieha.Entry nie dia umumkan pemenang.Link Nurul duduk dalam kotak merah.Boleh klik untuk tumbesaran.


Yang nie pulak printscreen entry yang Nurul buat untuk join contest Bieha.Boleh klik untuk tumbesaran.

Nurul happy sangat.Kesedihan yang melanda semakin berkurang dengan sokongan daripada ahli keluarga dan rakan blogger yang lain.Terima kasih jugak pada abang,kakak,ibu dan semua yang terlibat dalam menasihati Nurul secara lansung atau tidak lansung.Sampai kita jumpa lagi dilain entry dan nantikan kemunculan hadiah doodle Nurul dalam page nanti daaa....



A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

2 comments: