Happynya cuti sekolah kali nie

Penulis : Nurul Fatihah Shahronizam Masa : 16:39 Komen : 0 Tag :

Cuti sekolah kali nie memang menggembirakan aku tak penah lagi dalam seumur hidup aku cuti sekolah tak keluar rumah wahahahahahaha tapi yang anehnya aku tak bosan mungkin kerana adanya blog sebab tu aku tak bosan apapun semuanya dalam sejarah.....Pejam celik pejam celik dah nak start sekolah balik dan aku terpaksa tumpu pada sekolah sebabnya tahun nie aku ambik PMR so kena la tumpu kat pelajaran.Takut jugak la nak ambik PMR tahun depan apapun aku harap aku dapat apa yang aku hajatkan amin.........

A true muslimah : never forget that Islam, which encourages her to look attractive under the permitted limits, is also the religion that's warns her against extravagance ^_^

0 comments:

Post a Comment